onsdag 10 januari 2007

Squallers årsbästa del 1, Blogg och IT


Liksom alla tidningar och bloggar av klass skall även vi sätta ihop det bästa av det mesta som hänt förra året 2006. Håll i er, det kan dyka upp en hel del överaskningar här och där!

ÅRETS BLOGG

5. Kenneth Vasques, inblick i Stockholms jet-set värld. På sistone lite dåligt med uppdateringar och kanske att innehållet inte alltid är av högsta klass längre. Men klart läsvärd!

4. Sanna B, alltid läsvärd. Mycket fest och mingel men ibland också politik, vilket kan behövas som omväxling. Livet skall inte bara vara yta och bling-bling!

3. Gurkbasurken, en nutida bloggklassiker. Kommentarer överflödiga!

2. Stockholm Streetstyle, Snabba uppdateringar, det senaste inom mode. Alltid glödhet.

1. Jesper Salén, med sitt personliga, ödmjuka och ärliga tilltal välkomnar vi Jesper Salén tillbaka i hetluften. Jesper känns redan efter en månads bloggande som en riktig webkompis. Helt ok med uppdateringar. Vi hoppas det under 2007 blir mer och mer kommentarer dock och att fler personer än den innersta vänkretsen hittar dit. Vi gratulerar Jespers berg och dalbana till utmärkelsen årets blogg och keep up the good work!
--
ÅRETS KOMET IT/BLOGG

5. Dead-web
4. Beautiful ones
3. Hanna Fridén
2. This will mess you up
1. Jespers berg och dal bana
--
ÅRETS IT

5. Tillslaget mot Pirate bay
4. Google köper youtube
3. Guillou om bloggande
2. Macbook
1. Kahlens myspace sida

1 kommentar:

Unknown sa...

Tackar tackar! Var hämtar jag priset någonstans?

Mjaaa, jag är inte helt införstådd med hur man marknadsför sin blogg. Kanske ska köpa en helsida i Aftonbladet? Men det är med vänkretsen är nog lite fel. Jag blir alltid förvånad över vad vad är för typer som är inne och skriver kommentarer. Jag vet inte vad det är för personer, men en sak vet jag, och det är att jag inte känner dom. Skuuuumt..

Jaja, tack som fan för priset i alla fall, jag är minst lika glad som Kallur-systern som vann Jerring-priset ikväll!